joi, 2 februarie 2012

O mica comanda la Lady's

Publicat de Beauty and others la 07:13
Hello girls!
Saptamana trecuta am plasat o comanda la Lady's, nu foarte consistenta.Mi-am comandat doar un deo roll-on, 4 oje, un luciu de buze si un sapun cu burete.

Deo roll-on
Pret: 6,15 lei



Oje (de la stanga la dreapta)
- Lac de unghii Reflex, nuanta: Lavander (mov cu sclipici)
 Pret: 6,19 lei
- Lac de unghii Sheer Nail Polish, nuanta: Purple
- Lac de unghii Sheer Nail Polish, nuanta: Fallow
- Lac de unghii Sheer Nail Polish, nuanta: Teal
Pret: 6,29 lei


Sapun cu burete
Pret: 8,49 lei


Luciu de buze, nuanta: Fandango
Pret: 9,45 lei


Voi ati mai comandat de la Lady's? Ce parere aveti de produsele lor ?



2 comentarii:

Ioana spunea...

Da am comandat de vreo 3 ori si imi plac mult. Toate sunt la un pret bun, dar nu toate sunt si bune. Dar in genral sunt multumita. Sunt unele produse foarte calitative.

Nicola spunea...

sapunurile cu burete imi plac mult insa oja teal am comandat-o si eu in vara iar dupa prima incercare am si aruncat-o, este groasa si se separa pe unghii.in general imi plac ojele de la Lady's da trebuie sa le nimeresc ca nu prea e una la fel ca alta, ma refer din aceeasi gama :d

Trimiteți un comentariu

 

Beauty and others Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting